Aktualnie w Polsce najpopularniejsze są kadłuby Finna od 2 producentów: z polskiego Dzierżoniowa – Devoti i węgierska Pata. Jednak w tym roku, na Gold Cup 2023 w Miami królowały łodzie TT2 konstrukcji Anglika Tima Tavinora produkowane przez holenderską firmę DC Composites. Ostatnio też na stronie finnusa.org pojawiła się informacja o wyprodukowaniu pierwszego kadłuba z nowych amerykańskich form pod nazwą R1 FINN http://www.finnusa.org/2023/01/16/u-s-built-r1-finn/ (niestety nie można znaleźć informacji kto i jaka firma stoi za tym amerykańskim projektem).
Konstrukcja Tima Tavinora TT miała swój początek w formie wzorowanej na kadłubie Rita, na którym pływał Ben Ainslie. W 2014 roku w firmie Petticrows, która specjalizowała się w budowie łodzi Dragon, wypuszczono pierwszego Finna jako model TT z wprowadzonymi nowymi rozwiązaniami. Ciekawie opisuje to artykuł https://finnworldmasters.com/latest-news/features/item/613-the-finn-gets-under-your-skin . Aktualnie projekt Finn Petticrows przejęła holenderska firma DC Composites, która produkuje modele TT2. Jej sukcesy i działania ładnie można śledzić na FB https://www.facebook.com/DCComposites/ , a adres i kontakt można znaleźć na stronie https://www.dc-composites.com/ . Polecam szczególnie filmik ciśnieniowego nasączania formy przedniego pokładu https://www.facebook.com/DCComposites/videos/1092537244815608 . W ubiegłym roku na łodziach TT2 P.J. Postma wygrał Gold Cup na Gardzie i Mistrzostwa Świata w Helsinkach. W tym roku na TT2 pływali mistrzowie Gold Cup w Miami – Ed Wrigth i Doma Nemeth. Widać, że jeśli ktoś jest świetnym żeglarzem TT2 umożliwia zajmowanie pierwszych miejsc i na pewno w tym nie przeszkadza.
Interesujące jest mocne marketingowe zaangażowanie holenderskich producentów w swój projekt, co w powiązaniu z informacjami o amerykańskiej nowej formie kadłuba widocznie świadczy, że rynek Finna raczej nie upada i ciągle są potrzebne nowoczesne łodzie oraz konstrukcje dla chętnych kupujących.